torsdag 28. januar 2016

Luftrensere

Nå har jeg igjen begitt meg ut på ukjent grunn - stueplanter! Jeg, som ikke klarer å holde liv i kaktuser en gang, har gått til innkjøp av opptil flere grønnplanter til stua. Hvorfor? Jo, jeg ble inspirert av et innlegg på den nye bloggen minoase.no. Der kunne jeg lese om planter som renser luften inne i stua. Genialt! Så... derfor er jeg villig til å prøve igjen. Jeg har noen få andre planter også (som fredsliljen på det siste bildet), men problemet er at de sjelden varer så lenge. De fleste jeg kjøpte i dag skal visstnok være ganske lettstelte, så nå krysser jeg alt jeg har av fingre og tær for at dette skal gå bra. For jeg må innrømme at jeg synes det er koseligere inne nå, rett og slett. 

    Eføy
    Grønnrenner
    Gullranke og Fikustre. 
    Og nok en Eføy. 

Maj Brit 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar