lørdag 16. april 2016

Hagemessen 2016

Gjett om jeg har kosa meg i dag! Det var utrolig mye fint å se på årets hagemesse. Vi fikk blant annet kjøpt tråkkheller til å ha mellom platten og trappen i hagen. Det har vi vært på utkikk etter en stund, så det var deilig. Bilde kommer når de er på plass :-) 

Også i år ble det fuchsia planter på meg. De er så fine! Jeg kjøpte to stk, "Dirk van Delen" og "Beacon". Håper de vil trives hos meg og vokse seg store og fine. Foreløpig er de bare småplanter. Ellers ble det lite plantekjøp på meg. Jeg føler det er litt tidlig og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem frem til de kan plantes ut. 

Sitter likevel igjen med en god følelse og en sitrende forventning til våren som er i anmarsj. 

Noen stemningsbilder fra i dag :-) 



Håper på en finværsdag i morgen! Nå vil jeg ut i hagen!! 

Maj Brit


4 kommentarer:

  1. Har du vært på hagemessen ja, så spennende! Flotte bilder, og jeg er sikker på at du koste deg! Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en stor opplevelse. Helt utrolig hva de får til å lage. Man glemmer nesten at man faktisk er inne i en stor hall og ikke ute i en fantastisk hage :-)

      Slett
  2. Så fint! Synd jeg ikke fikk være med.😒Kanskje neste gang👍🏻

    SvarSlett