mandag 16. februar 2015

Og så da...

Hva skulle så bli mitt neste prosjekt? Jeg er dessverre ikke født med store kreative evner og har en (må jeg innrømme) delvis underutviklet sans for estetikk, så jeg bestemte meg tidlig for at det er ingen skam å be om hjelp til planleggingen av hagen. Hvordan skulle den se ut og hvilke planter kunne tenkes å trives hos meg? Jeg kontaktet Mette Paulsrud (hagedesigner jeg fant tilfeldig på nettet) rett før påske og avtalte at hun skulle komme hjem til meg rett etter påske, på en aldri så liten befaring.

Det ble et meget hyggelig bekjentskap :-) Hun kom tilbake etter et par uker med en hel perm full av ideer. Kjempespennende! Det må jeg si er noe av det lureste jeg kunne gjort.

Mens jeg ventet på å få sette ideene ut i livet, brukte jeg tiden på å skrubbe den eldste delen av platten min. Jeg hadde nemlig vært så heldig å få hjelp av Morfar, Bestefar og en nevø av meg til å utvide den betydelig, i forhold til hva den var.



Maj Brit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar