fredag 10. april 2015

Humla har kommet!

Jaaa, nå har humla også våknet her i min hage. Jeg jaktet på et bilde av den i hele dag og fikk til slutt  et "i farta" bilde. Den satt rett og slett ikke lenge nok på ett sted til at jeg rakk å ta bilde.


Jeg ble så glad da jeg så den. Tenk, glad for å se en humle! Ja, jeg sier det igjen, det er mange ting som har endret seg etter at jeg fikk meg hage. Det er ikke bare det at jeg lærer meg mange nye ord, jeg har også blitt skikkelig engasjert i alt som har med hage å gjøre. Jeg har virkelig fått opp øynene for denne flotte hobbyen og (for mange) livsstilen. Så, når humla viste seg for meg i dag ble jeg oppriktig glad inni meg. 

Ellers så fikk jeg raket ferdig plenen i dag. Det er en sabla tung jobb, men det føltes deilig etterpå. Plenen er jo en ganske vesentlig del av hagen, så jeg håper jo jeg klarer å holde den fin. Har kjøpt inn fullgjødsel som ligger klart til første regnskyll, så her skorter det i alle fall ikke på pågangsmot :-) 

Maj Brit 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar