søndag 19. april 2015

Sommerfugllavendel

Ja, da har også jeg vært på min første hagemesse. Jeg har gledet meg lenge til dette og det var ekstra hyggelig at mannen i huset hadde lyst til å være med meg. Vi dro avgårde tidlig lørdag morgen, sånn at vi var der da det åpnet kl. 10.00. Det er jeg glad for, for jammen ble det folksomt etterhvert.



Det var utrolig mye fint å se. Nesten litt for mye for en nykomling som meg. Må innrømme at jeg mistet litt rom og retningsfølelse, men for de som kjenner meg er jo ikke akkurat det noe nytt. Gått meg bort før jeg...

Jeg hadde kanskje trodd at det skulle være litt flere messetilbud der, sånn at man kunne gjøre "et kupp", men der ble jeg skuffa. Ellers er jeg utrolig fornøyd med dagen. Det var litt greit å få se, ta og føle på mange av de produktene jeg før bare har sett på nettet. Kjøpte ikke så mye men fikk med meg noen Hosta-løker, tre små fuksia planter og tre sommerfugllavendler. Og det beste, jeg kjøpte boka "Stauder for norske forhold" av Tommy Tønsberg. Den har jeg hatt lyst på en stund. Gleder meg til å lese i den :-)




Maj Brit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar