mandag 16. februar 2015

Levegg mot naboen

Vi deler en to-mannsbolig med en veldig hyggelig nabodame. Vi ble sammen enige om at vi skulle sette opp en levegg for å dele av tomten. Vi ble veldig fornøyd med resultatet! Uteplassen ble mer definert og koselig og ungene vet hvor de "hører til":-) Vi har bestemt oss for å sette opp gjerde rundt resten av tomten til våren. Det gleder jeg meg til!

Bildet under viser hvor langt vi kom med hagen i fjor sommer. Ikke så værst, om jeg så må si det selv :-)



I løpet av høsten i fjor plantet jeg hvit og rød rips samt to sorter blåbær. Så håpet er at vi kan spise egenproduserte bær til høsten. Mette anbefalte også andre typer bærbusker, som for eksempel honningbær. Den har jeg ikke hørt om før, men den har jeg veldig lyst til å plante til våren. 

Og så noen skrytebilder til slutt. Tenk at disse blomstene har vært i min - min hage! Utrolig morsomt og inspirerende. Får bare håpe de har klart seg gjennom vinteren. Det er det som er det store spørsmålet nå. Hva har overlevd?! 





Maj Brit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar